2014. november 24., hétfő

Dorottyánál jártam...


Dorottyáról azt kell tudni, hogy ő az én megmentőm, s már a háziorvosunk is!

Amikor évekkel ezelőtt nagyon rosszul voltam, s már nem tudtam kihez fordulni, akkor ajánlották nekünk. Éreztem, hogy meg kell próbálnom, mert ő tud majd nekem segíteni, s így is lett. Az elmúlt években feltuningolt minket, s újra 18 évesnek érzem magam :) Folyamatosan segít fenntartani ezt az állapotot, vizsgálattal, tippekkel, tanácsokkal, s  amit a leghasznosabbnak tartok, azzal, hogy meg tudja nekem mondani, hogyan reagálna a szervezetem egy adott ételre, ha bevenném. Néha magamon is szoktam tesztelni, amikor nem figyelek oda a vásárlásnál, s csak úgy leveszek vmi ismeretlen (még nem vásárolt) terméket a polcról. Sajna nem igazán fájdalommentesek ezek a tesztek.

S ma is nála jártam, s vittem 4 terméket, amit előszeretettel fogyasztunk, hogy nézzük meg. ű


  1. Uncle Bens édes-savanyú mártás. Kicsit izgultam miatta, de jelentem, átment a teszten, s nincs benne olyan adalékanyag, ami felborítaná a szervezet működését.
  2. Penny-ben kapható sissy töltött rudi. Ez az egyik kedvencem, s aggódtam, hogy ehetek e még ilyen rudit, de jelentem IGEN! :) ez is átment !!
  3. Penny-ben kapható MRS Baker 200 grammos kókuszreszelék. Jönnek az ünnepek, s előszeretettel készítek kókuszgolyót, így szerettem volna tudni, hogy jó e. S igen! :D
  4. A legutolsó egy rágó volt, kíváncsiságból mérettem be, mert már tudtam az eredményt. Orbit Bubblemint rózsaszín csomagolású, de sajnos az összes többinek is tudnám az eredményét. Nem ment át a teszten, az oka, több mint valószínű az aszpartám miatt, amit tartalmaz. Legközelebb írok róla, hogy mi is ez, s hogy mennyire oda kell figyelni rá, mert már a termékek 50%-ában megtalálható.

Úgyhogy jó eredménnyel zártam a napot, 4-ből 3 termék jó a szervezetnek :D Rágózni meg nem rágózunk... Deee, aki szeret rágózni, az se keseredjen el, mert ajánlott egy rágót, amivel nincs probléma, sajna nem tudja a nevét, de ígérem kiderítem, mert már nekem is nagyon hiányzik egy kis rágózás :D
Eszter Web Developer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése